Čia lygtai Armando puslapiuose paminėtas projektas. Tik autorius kodą rašė Xilinx Spartan plokštėje (Tiesa, VHDL kalba universali, nepririšta prie hardwarės). O aš norėjau pasibandyti su Altera DE1 plokšte. Šiaip viskas tiko, tik reikėjo invertuoti mygtukų signalus… ir kažkodėl autoriaus source kode (bent jau tame kur aš nusikroviau) nebuvo šrifto. Todėl failai nesikompiliavo, o ir be jo, nebuvo jokios tekstinės informacijos ant ekrano.
Todėl aš primontavau klasikinį 8 bitų ATARI kompiuterio šriftą ir dar prikabinau grafinį Quartus block failą, kad paprasčiau matytusi kokia FPGA koja kur panaudota. Originalus VHDL kodas (+šriftas) įdėtas į papildomą katalogą.
Norintiems pasibandyti, čia Altera Quartus PONG archyvas (kompiliuojasi su 8 versija tikrai).
Pačiam autoriui rekomenduoju vietoje mygtukų “aukštyn – žemyn” panaudoti rotary encoderius- tada galima perduoti ne tik judėjimo kryptį, o ir greitį. Tada žaidimukas tikrai bus įdomensnis, o ir encoderių logika nėra labai sudėtinga.
Su šventėmis Levai išradingumo ir idėjų tau netruksta, tai palinkesiu sveikatos ir pinigu 😀
Pakomitinau ir font’ą, nežinau kaip jį pamiršau. Šiaip bijojau, kad būsiu padaręs visokių patobulinimų dėl kurių žaidimas “nebesikompiliuos”, bet džiaugiuosi, kad tau pavyko 🙂
Dėl enkoderių, tai būtų geras variantas, bet čia buvo mano pirma rimta aplikacija. Šiek tiek išsigandau besipučiančio kodo, tai nebenorėjau komplikuoti visko su debounceriais ir pan.
Dabar planuoju daryti dar vieną žaidimą, tame reiktų viską gražiai sudėlioti į atskirus failus – nebebus taip baisu gal. Tiesa tas planavimas dabar ir stabdo visą darbą 😀
Taip, Levai su šventėm tave, o manau jam nei sveikatos nei pinigų netrūksta, pažiūrėjus kaip jis jaunatviškai atrodo.