Tikriausiai jau visi jau pastebėjo, kad Kaune remontuojamas tiltas per hidroelektrinę. Gal ne visiems reikia važiuoti per tą tiltą, bet daugeliui trukdo padidėjęs auto srautas per miestą. Jau greitai bus mėnuo, kaip daromas remontas. Šis remontas kiekvieną darbo dieną atima iš manęs apie vieną valandą gyvenimo laiko ir kažkokį kiekį kuro, kuri sunaudoju važiuodamas papildomus 20km per dieną. Tai per mėnesiuką susidaro kaip ir daug laiko ir daug pinigų… O jei padauginti iš vairuotojų skaičiaus… Gal susidaro ir didoka suma.
Todėl nutariau pažiūrėti, kaip ten vyksta darbai…
Remontas prasidėjo vėliau, tai kažkaip jaučiu, kad remontas baigsis irgi vėliau… Tačiau norisi, kad viskas vyktu greitai. Todėl pažiūrom kiek arčiau.
Foto nuotraukos darytos maždaug pusę šešių, taigi kaip ir po darbo laiko. Tačiau, remontuojant tokį svarbų objektą, norisi kad darbai biski pasispaustu, gal kelios pamainos, technikos visokios… Nuotraukoje matom… šūdą mes matom. Aš pamačiau tik vieną mažiuką “bobketą” su plaktuku ir kogero tame namelyje guli kompresorius ir pneumatiniai plaktukai. Net kai pas mus griovė betonines perdangas, atvažiavo vikšrinis traktorius su kūjų, visokie buldozeriukai, traktoriukai ir panašiai.
Todėl ir nenuostabu, kad per mėnesį jie sugebėjo nulupti tik aksfaltą ir gal biški palaido betono. Perdengimo plokštės dar nelabai matosi.
Nežinau, kiek čia norima pakeisti, tikrai tą ištisinį perdengimą, o išilginį gal ir ne… o gal ir taip. Bet gal reikia paskubėti?
Aš suprantu, kad daroma kaip galima pigiau, bet ar kas nors paskaičiavo transporto nesamonių įkainius? Gaila, kad nėra jokių laisvų advokatų ir kokio nors grupinio ieškinio? Gal galima įvertinti kuris variantas pigesnis- greitai ir brangiai ir miestas normaliai funcionuoja, ar esamas variantas, kaip dirbama lėtai, tūkstančiai kenčia, o kažkoks UABas sau neskubėdamas samdo bedarbius kokius nors ir su dalbom dubasina tiltą.
Ma kažkaip atrodo, kad tokį darbą galima padaryti per kokias dvi savaites normalaus intensyvaus darbo.
Na gal 2 sva. mažai. Koks mėnuo +- tiklsiau. Bet ne Lietuvoje. Pavyzdžiui projektas yra išvaslatuoti kokius 2 km žvyrkelio. Tai spėkit, darbai numatomi pusei metų ar net daugiau. Nu tiesiog žavūs terminai ir € plovimas
Pradžiai reikėtų nugriauti Kauną ir pastatyti miestą apskritai. Kas rytą važinėju Juozapavičiaus prospektu ir dėl šito HES remonto ten yra visiškas užpakalis. O pats prospektas neseniai pertvarkytas, gražūs blizgūs šviesoforai sustatyti… ir krūvos posūkių į kairę be papildomos juostos. Sako, vietos joms nėra. Yra ten tos vietos, tik reikėjo gerai daryt, o ne bile kaip…
Tai ne miestas (hardware) kaltas jei kažkur tempai sovietiniai. Džiaugtis reikia tuo Juozapavičiaus pr. Lengva pašnekėti kai nežinom ir neturim įvertinti daugybės nebūtinai suderinamų faktorių. Nesidaro taip kad padarai juostų kiek negaila ir kiek tarp pastatų telpa, nes “gal kada kur kokį tiltą uždarys”. Dėl to paties HES remonto toks pats užpakalis ir Tunelio g. ir Vydūno al. ir t.t.
Kažkada šildymo trasas remontuodavo po mėnesį jei ne daugiau, dabar susisuka greičiau. Matyt geriau kai jos veikia ir teikia pelną. Yra motyvas daryti greičiau. O tiltas… Kažkas laimėjo “už mažiausią kainą”, kam daryti greičiau (tai kainuoja) nei pagal planą? Kažin ar numatyta premija už darbus padarytus per mėnesį.
O toks eismas tikrai erzina.
Dėl Juozapavičiaus- taip, ten totalus debilizmas. Ir debilizmas projektavimo stadijoje. Dabar siaurinti eiles dėl laikinos trečiosios tikriausiai neleidžia koks nors europos įstatymas. Tačiau iš bėdos tikrai ten galima padaryti poros automobilių kišenes prie kairiojo posukio.
Kai dar buvo senasis Panemunės tiltas aš ten dažnai važiuodavau, po remonto nebevažiavau dėl kvailo šviesaforų kiekio ir gaišaties ties tais kairiaisiais posukiais.