Taigis kol kas nėra pabaigtu projektų. O ir šiaip…
Čia mano padangėlę užšipavo darbo kieme, važiuoju sau ir galvoju kas čia čiksi. Kaip šipai. Tik retai- vadinasi vienas šipas. Dabar reikės pirmadieni eiti konfliktuoti su šroto sąvininkų, kad finasuotu padangų remontą.
O šiaip, sau pasidariau dovaną:
Tai kiniška-lenkiška “svarkė”. Virina DC, pagaliukais (MMA) ir turi TIG/WIG opciją. Kad pasinaudoti TIGu, teko susikombinuoti visą kalną visokiausių pribambasų. Argono reduktorių prigriebiau darbe nuo ICP aparato (kur tipo blogas). Pasirodo jis man nelabai geras- per daug didelis slėgis. Negaliu nustatyti debito- jei nustatau taip kaip reikia, reduktorius užstringa ir neduoda dujų. O jei nustatai, kad nestrigtu, tai varo virš 10 litrų per minutę, o tai jau per daug.
Argoną irgi atsitempiau iš darbo. Nors savo balioną irgi jau turiu- sunėno du balionus nuo angliarūgšties išmainiau į vieną balioną su argonu.
Debitą matuoju su tokiu prietaisiuku kurį man paliko sunėnas. Užsmeigi ant TIG galiuko ir rutuliukas rodo debetą.
Šiaip, virinimas TIG labai panašus į litavimą. Ir nemanau, kad tai sudėtingas užsiėmimas. Man virinti su “pagaliukais” sekėsi žymiai sunkiau. Tiesa, virinau su savadarbių aparatu. Su nauju dar nebandžiau.
TIG svarkė man labiau patiko nes nėra šlako ir dumų kai virini. Kai virini pagaliukais, tai aplink tumulai fliuso garų. O čia eksperimentavau garaže ir beveik nebuvo smarvės. Beja čia mano ketvirta siūlė per gyvenimą 🙂 Todėl prašyčiau nekritikuoti. Aišku čia centimetro storio keturkampis strypukas, todėl tikrai nėra galimybės pervirinti kiaurai. Ir čia taip atrodo iškarto po virinimo- nieko nereikia valyti.
Šiaip blogai, kad nėra AC tavo TIG’e. Negalėsi aliuminio virinti, o šitas dalykas labai dažnai gyvenime praverčia. Sakoma, kad TIG’as yra suvirinimo “Rols royce” 🙂 O jeigu nori gerą ir gražią siūlę padaryti, tai ne vieną argono balioną turėsi išdeginti 😉
AC biški per brangu kaip žaisliuką pirkti…
storus gelžgalius gal ir geriau:
… kad tik rankos nedrebėtu.